niedziela, 20 stycznia 2013

WYNIKI:
Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie.Już niedługo kolejne z równie wspaniałymi nagrodami...a ten przepiękny wisior wygrywa Pani,która- miejmy nadzieję-podzieli się nim ze swoją siostrą:)Gratulujemy Monia71 !!! Proszę o przesłanie danych do wysyłki poprzez formularz umieszczony w zakładce "kontakt".

Zapraszam do konkursu, w którym można wygrać przepiękny i unikalny wisior z sercem.

Wszystkich,którzy uwielbiają wyróżniać się z tłumu i tych,dla których unikalna biżuteria to element stylu zaprasza do wzięcia udziału w konkursie.

By wziąć udział w zabawie,wystarczy pod postem o konkursie napisać, dlaczego chcecie otrzymać ten oto przepiękny wisior od www.zielonykot.pl .


Konkurs trwa od dziś, tj. od 20 stycznia do poniedziałku 04 lutego br. do północy. Nazwisko laureata opublikuję na blogu we wtorek 05 lutego, do końca dnia.
W swojej odpowiedzi nie zapomnijcie się podpisać.

Fundatorem nagrody jest www.zielonykot.pl . Zapraszam do zabawy!

7 komentarzy:

  1. Dam go swojej mamie na urodziny bo lubi takie :) F.P

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego chcę otrzymać ten wisior? ponieważ jest jedyny w swoim rodzaju, bardzo oryginalny, inny niż wszystkie, po prostu wyjątkowy, do tego bardzo przypadł mi do gustu.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym bardzo,bardzo chciała, ponieważ jest to mój styl!! Taki piękny i wielki wisior pasowałby mi do wszystkiego, a także mogłabym dzielić się nim ze swoją siostrą:) Pozdrawiam <3 Monia71

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ten wisior, bo za niedługo Walentynki a ja nie mam swojego Walentego, więc byłby dla mnie fajnym pocieszeniem na ten miłosny dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę ten wisior,ponieważ jest piękny,oryginalny i artystycznie zdobiony i ma ciekawe łączenia ,co najważniejsze pasuje do wszystkiego.Uwielbiam oryginalną biżuterię i chętnie widziałabym go w mojej kolekcji :)niedługo mam urodziny i byłby dla mnie wspaniałym prezentem urodzinowym:) - Katarzyna Januszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego chciałabym otrzymać wisior od Zielonego Kota?Jest to zdecydowanie typ biżuterii jaka mi się podoba i jaką preferuję. Zachwycił mnie swą oryginalnością i kunsztem wykonania. Sprawiłby, iż każda stylizacja nabrałaby niebanalnego charakteru. Dodałby jej przysłowiową kropkę nad "i".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń